Математика

     25 травня   понеділок
           Шановні  діти!
Прошу вас розглянути і навчитись швидкому множенню на деякі числа
 Множення на 5
Для більшості людей множення на 5 не складає труднощів для невеликих чисел. Щоб швидко порахувати великі числа, помножені на 5 потрібно взяти це число і розділити на 2. Якщо результат – ціле число, то додайте до нього 0 в кінці, якщо немає, відкиньте залишок і додайте 5 в кінці:
1248
·5 = (1248/2) _ (0 або 5) = 624_ (0 або 5) = 6240 (результат ділення на 2 ціле число)
4469
·5 = (4469/2) _ (0 або 5) = (2234.5) _ (0 або 5) = 22345 (результат ділення на 2 число з залишком)
Або щоб помножити число на 5, треба його помножити спочатку на 10, а потім поділити на 2.
Наприклад :
138·5 = ( 138·10 ) : 2 = 1380 : 2 = 690
548·5 = ( 548·10 ) : 2 = 5480 : 2 = 2740
Щоб помножити число на 5, 25 чи 125 можна поділити його на 2, 4, 8 відповідно і в результаті помножити на 10, 100, 1000. Наприклад:
46·5=46:2·10=230
48·25=48:4·100=1200
32·125=32:8·1000=4000.
Якщо множник не ділиться націло на 2, 4, 8 , то ділення буде з остачею. Тому частку слід помножити на 10, 100, 1000, а остачу на 5, 25, 125. Наприклад:
53·5=26·10+1·5=265
43·25=10·100+3·25=1000+75=1075
66·125=8·1000+2·125=8000+250=8250
3.3. Множення на 4
Це дуже проста і, з першого погляду, очевидна фішка множення будь-якого числа на 4 – щоб просто помножити будь-яке число на 4, потрібно помножити його на 2, а потім знову помножити на 2:
67
·4 = 67·2·2 = 134·2 = 268
214·4 = (214·2)·2 = 428·2 = 856
537·4 = (537·2)·2  = 1074·2 = 2148

Або 58·4 = (58·2) + (58·2) = (116) + (116) = 232
  Запишіть приклади в зошити (можна придумати самостійно і обчислити за аналогією)

             26 травня   вівторок
Продовжуємо вчитися множити швидко

3.4. Множення чисел на 11

Припустимо, нам потрібно помножити 12 на 11. Візьмемо двозначне число, яке потрібно помножити на 11 і уявимо між його двома цифрами місце, на яке запишемо суму його цифр: 1+2 =3. Одержимо число132, тобто 13·11=132.
Аналогічно, 36·11=396, оскільки 3+6=9.
Щоб помножити на 11 число, сума цифр якого 10 чи більше 10, треба подумки розсунути цифри цього числа, поставити поміж них суму цих цифр, та до першої цифри додати 1, а другу і останню (третю) цифру залишити без зміни.
59·11 = 649 (суму двоцифрового числа (5 + 9 = 14) перекидаємо одиницю вліво (5 + 1 = 6), так як сума більша 9. Цифру 4 записуємо в середину).
78
·11 = 7 (7 + 8) 8 = 7 (15) 8 = 858;
94·11 = 9 (9 + 4) 4 = 9 (13) 4 = 1034.
79·11 = 869 (7_ (7 +9) _9 ;   (7 +1) _6_9)
Припустимо, нам потрібно помножити 124 на 11. Візьмемо число, яке потрібно помножити на 11 і уявимо між його першою і останньою цифрами місце, на яке запишемо суму його цифр починаючи з права на ліво: 2+4 =6 (сума одиниць і десяток числа 124) потім 1+2 =3 (сума десяток і сотень числа 124). Одержимо число1364, тобто 124·11=1364.
Аналогічно, 3765·11=41415
Щоб помножити двоцифрове число на 111, слід справа наліво записати послідовно останню цифру числа (тобто цифру з розряду одиниць), далі суму цифр числа, знову суму цифр числа і першу його цифру. Якщо сума цифр більша ніж 9, то записуємо цифру одиниць, а кожного наступного результату додаємо 1. Наприклад:
42·111=https://lh6.googleusercontent.com/TV392gJibEkYIC7cen2I0B5eRAbjksSok9Y2nke7qazmIvniHb6d7EyV-lkHZbJT28HA-v2SU5Tje2TvuLjas-ob0DFewNdLQUC5uWpe0vvSVGDlfMUlWGiaZ3zQXzq4=4662.
68·111=https://lh6.googleusercontent.com/ifzDBsIoYMioHn9IOgybx2bcc0pAV3lu0sOtqYTZkVcHA-8DlRQRHDnt6k5KKwHuEtXZfbanv4m7ekrPxPHUaWHlgqyR-YEKlEMuBM2ypcXQeVOj0Qf9xMlY1fb6XgJ1=7548
Цікаві результати отримаємо в аналогічних добутках.
1·1 = 1
11
·11 = 121
111
·111 = 12321
1111
·1111 = 1234321
11111
·11111 = 123454321
111111
·111111 = 12345654321
1111111
·1111111 = 1234567654321
11111111
·11111111 = 123456787654321
111111111
·111111111 = 12345678987654321
Щоб помножити двоцифрове число на https://lh5.googleusercontent.com/VmOgW5bC_PjKrke3f9yEI4e_eljRHNxtbVgzoWUJTHFOPJkqk7koWeJBzuSDWu6v_fU1rgIMXJ6JWrIUbfbNzFc19QpOtfQDluWOFqMBUoCW-yQkJ6R2-vQzgyaK5ofa, можна спочатку його помножити на а, а потім на 11.
Щоб двохзначне число помножити на 22, 33, 44, 55, 66, 77, 88, 99, треба  цей множник подати у вигляді добутку однозначного числа на 11. Спочатку виконуємо множення на однозначне число, а потім на 11:
123·55=(123·5) ·11=615·11=6765
15· 33 = 15 · 3 · 11 = 45 · 11 =  495
23·  66 = 23· 6 · 11 = 138· 11= 1518

3.5. Множення на 9, 99, 999

Щоб помножити число на 9, 99, 999 можна до числа дописати стільки нулів, скільки дев’яток у другому множнику, а від результату відняти число. Наприклад:
286·9=2860–286=2860–300+14=2574
23·99=2300–23=2300–23=2277
18·999=18000–18=17982


                 27 травня   середа

3.6. Множення на 15.

Якщо число парне, то до числа додати його половину і приписуємо нуль:
38·
Якщо число не парне, то менше парне множимо на 15 і добавляємо 15: 3
1715=16.
Використовуючи дію множення на 15 розглянемо множення на 16.
1416=14
1916=19
Використовуючи дію множення на 15 розглянемо множення на 14.
1714=17
1814=18

3.7. Способи множення на 25

Щоб число помножити на 25, потрібно його помножити на 100 та поділити на 4. Розглянемо множення чисел 64
64 
Та можна дію ділення на 4 розбити на дію ділення двічі на 2
Розглянемо добуток 348·25 = (348 · 100) : 4 = (34800 : 2) : 2 = 17400 : 2 = 8700
Можна скористатися і таким способом, якщо дане число не кратне 4, Щоб число помножити на 25, потрібно поділити його на 4, тоді остачу множимо на 25 і дописуємо до результату
Розглянемо добуток  66
Як наслідком з способу множення на 25, є множення на 26, тобто множимо на 25 і до результату додаємо саме число.
14= 350+14 = 364.
А також множення на 24, тобто множимо на 25 і від результату віднімаємо саме число.
1424 = 1425 –14 = 350 – 14 = 336.

3.8. Множення двозначних чисел, що закінчуються цифрою 5

Щоб помножити числа, запис яких закінчується цифрою 5 потрібно:
1)    Помножити десяток першого числа та на 1 більший десяток другого числа.
2)    Множимо одиниці цих чисел.
3)     По черзі записуємо добутки.
Розглянемо добуток 75·25.
Оскільки 7·3 (на 1 більше ніж десяток другого числа) =21 і 5·5=25, тоді 75·25=2125.
Як частковий випадок даного способу може бути піднесення чисел, що закінчуються цифрою 5 до квадрату.
Щоб піднести до квадрату число 85, яке закінчується цифрою 5 множимо число десятків 8 на наступне за ним число 8·9 = 72 і приписуємо 25
Отже, 852 = 7225.
Аналогічно 252 =         625, адже 2·3 = 6;                 
Можна використати і інший спосіб, Щоб піднести до квадрату двозначне число, що закінчується на 5, то множимо першу цифру числа на саму себе плюс одиниця і додаємо в кінці 25.
Розглянемо число 45 в квадраті
452 = 4·(4 + 1) _25 = 2025
І іще один спосіб піднесення до степеня числа, що закінчується цифрою 5. Щоб помножити двоцифрове число, що закінчується на 5 саме на себе, слід його спочатку округлити до десятків з надлишком, а потім з недостачею, результати округлень перемножити і до добутку додати 25.
Розглянемо квадрат числа 85
852 = 90·80+25=7200+25=7225

3.9. Піднесення до квадрату числа, близького до 50

Виконуємо такі дії:
1)    Віднімаємо з даного числа 25.
2)    Дописуємо до різниці двоцифровим число квадрат надлишку до 50 (недостачі до 50).
Розглянемо квадрати чисел 58 та 48.
582 = 3364 (58 – 25 =33, 82 = 64, де 8 надлишок).
482 = 2304 (48 – 25 = 23, 22 = 4 (запишемо двоцифровим числом 04), де 2 недостача).



  18 травня    понеділок
    Доброго ранку, дорогі діти!
Я побачила,що більшість з вас навчилися множити на трицифрове число.Це дуже пригодиться у вашому житті.Не завжди буде у пригоді калькулятор, якщо голова на місці.Хочу, щоб ви подивились, як ще можна множити на трицифрове число цікавим методом.
https://www.youtube.com/watch?v=KfPc-oLJCIM

Сподобався цей метод? Можете спробувати так множити.Мені більше до вподоби традиційне множення.А тепер перегорніть підручник на с.153 № 969. Порівняйте, як множити двоцифрове число і трицифрове з нулем замість десятків:1578 х 403
   За зразком помножте в стовпчик №970 на с.153 і розв'яжіть задачу 967
               Гарного дня!


             19   травня    вівторок
   Сьогодні будемо розв'язувати  складні рівняння. Пригадаємо,як це робити по відео.
https://www.youtube.com/watch?v=KfPc-oLJCIM
    Тепер самостійно виконайте №1
  280 -7 *Х=210      800- 400:Х=720    Х*25+760=860
   Розв'яжіть задачу 972 на с.153
                    Бажаю успіхів!

                 20 травня  середа
    На сьогоднішньому уроці будемо ділити на трицифрове число.Подивіться пояснення на відеоуроці.
https://www.youtube.com/watch?v=PZfjJIgr4cw
   Я думаю, що ви все зрозуміли.Розгляньте у підручнику№1087 на с.168.Виконайте №1088
  Поділіть  у стовпчик:  32 812:631   40 944:853   24 215:835
Розв'яжіть задачу 1092 на с.168
       Бажаю успіхів!




                   21 травня   четвер
   На уроці будемо повторювати матеріал, працюючи з учителем на відеоуроці. Приготуйтесь працювати в зошитах, записуючи завдання уроку.
https://www.youtube.com/watch?v=kw2PI9w75xw
                    Приємних вражень!



   14 травня  четвер
    Сьогодні будемо множити на трицифрове число.Розгляньте приклади №959 на с.152.Порівняйте записи множення на двоцифрове і трицифрове числа.Записуйте правильно в зошити: кожній цифрі одна клітинка.Перегляньте відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=Om8v92Cxx5c

Як ви звернули увагу- під рискою має бути три неповних добутки і три сходинки у написанні відповіді.
  Виконайте №960 і № 956 на с.152 в зошити

   4 травня  понеділок
На. минулому тижні ми повторили тему "Множення і ділення на двоцифрове число".Це важкий матеріал, тому працюємо над ним далі.Виконайте з перевіркою №1026 на с.161 і задачу 1002 на с.159
    Працюйте старанно, не забувайте,що скоро контрольна робота.
                      Бажаю успіхів!


         5 травня   вівторок
    Нагадую, сьогодні ти виконуєш контрольну роботу з літературного читання.
 і готуєшся до контрольної роботи з української мови.
Картинки по запросу Букет весняних квітів


            6 травня   середа
   Сьогодні контрольна робота з української мови.А вже завтра- з математики.
Бажаю успіхів, не підведіть!

Хай щастить! - картинки, привітання, вітальні листівки ...



                 
7 травня   четвер



Підсумкова контрольна робота з математики
4 клас
      1.      Яке з чисел найбільше?
А 209 456         Б 209 450             В 294 056
   1/8 числа 144 дорівнює
А 13           Б 18           В 23
3.     Яке число є добутком чисел 406 і 30?
А 1280          Б 12 180          В 121 800
4.     Визнач порядок дій і розв’яжи вираз
8100 – (132 ∙ 4 +452)
5.     Встанови відповідність за допомогою стрілок
          5км 600м – 3км 800м               4200м
2км 700м + 1км 500м              2970м
6км 30м – 3км 60м                  1800м
6.     Дай коротку відповідь
Автомобіль виїхав із села о 8год 30хв ранку і приїхав у місто 0 14год 20хв того ж дня. Скільки часу перебував автомобіль у дорозі?
7.     Задача

Відстань між двома пристанями – 204 км. Катер долає її за 6 годин. За скільки годин пройде цю відстань буксир, якщо його швидкість на 22 км/год менша, ніж швидкість катера?



   27 квітня   понеділок
      Доброго дня, шановні діти!
   Ми починаємо повторення вивченого матеріалу.Будемо множити на двоцифрове число.Подивіться зразок множення на с.147№921,922(усно) в підручнику.Не забувайте правильно підписувати числа.
https://www.youtube.com/watch?v=rFjR60K9X8w
Згадали, як правильно множити.Тепер виконайте №927,№931на с.148 підручника
                             Гарного дня!
ᐈ Картинки про математику для детей рисунки, фон дети математика ...


         28 квітня  вівторок
   Познайомимось із задачами на знаходження середнього арифметичного.В цьому відеоуроці дуже гарно пояснено, як знаходити середнє арифметичне.Ви можете слідкувати за номерами в підручнику. Наприклад №981 на с.155 , №1000 на с.157-158 уже розв'язані, тому записувати в зошит їх не потрібно. 
   Запишіть в зошит лише №1001 на с.158 і 1008 на с.159
https://www.youtube.com/watch?v=JMl-ijHi47E

Зачем нужна математика? Для чего изучать, польза от занятий ...





            29 квітня   середа
      Доброго дні, шановні діти!
Розпочнемо наш урок з математичних тестів: 
1.Скільки сантиметрів у 5 м 46 см:
а) 546 см;   б) 5046 см;   в)15см
2.Яку середнє арифметичне чисел 28, 47, 54:
а) 45   б) 43;   в) 47
3.Яка площа квадрата зі стороною 9 м:
а) 81 кв.м   б)36 кв.м   в)27 кв.м
4.Який периметр квадрата зі стороною 9 м:
а) 81 м    б) 36 м    в) 27 м
5.1 гектар- це площа квадрата зі стороною:
а) 100 м     б) 10 м    в) 1000 м
6.1 ар - це квадрат зі стороною : 
а) 100 м    б) 10 м    в) 1000 м
 Повторюємо ділення на двоцифрове число.Читаємо пояснення №1004 на с.158 і виконуємо №1006, 1007 на с.159.
         Бажаю гарного дня!слово · дизайна · математика · иллюстрация · детей · фон ...




                    30    квітня    четвер
    Продовжуємо ділити  на двоцифрове число.Подивіться уважно пояснення на відеоуроці і запишіть ці приклади в зошит.
https://www.youtube.com/watch?v=tBLakkZQy1c
   Виконайте ділення в стовпчик №1012 на с.159 і розв'яжіть задачу 1011 на цій же сторінці.
   Задачу розв'яжіть за планом:
1) На скільки більше мішків цибулі зібрали з І ділянки?
2) Скільки кілограмів цибулі в одному мішку?
3) Скільки кілограмів цибулі зібрали з кожної ділянки?
Картинки по запросу ілюстрація цибулі мішків з цибулею
       
                            Бажаю успіхів!














 21 квітня  вівторок
          Шановні діти!
На минулому уроці ми з вами писали контрольну роботу.У вайбер мені прислали відповіді 19 учнів. Жодної двійки не отримано (але я вимушена поставити "2" тим учням, які не виконали цієї роботи.) 
   11 учнів написали контрольну на "11", двоє на "9", четверо на "8"...Ще можна надіслати мені виконані роботи до середи.
           Типові помилки:
1) Знаходження частини від числа
1/9 від 3 год= 3*60хв: 9=180хв:9=20хв;

2) Задача 5
У задачі три дії, а не дві.

Уважно перегляньте урок, якщо даються завдання, нажміть на паузу і виконайте їх. Це для вашого розвитку. Задачу 775 ми вже виконували,її не записуйте,№776 виконайте усно, математичний диктант зробіть і перевірте чесно, без підглядок.Мені на вайбер пришліть задачу787 на с.129
           Бажаю успіхів!

https://www.youtube.com/watch?v=0f172yDPRFU
 



                    22 квітня    середа
Наш урок починаємо з математичного диктанту:
1.Зменшуване 3 000,від'ємник виражений сумою чисел 1 000 і     500.Чому дорівнює різниця?
2.Різницю чисел 800 і 40 зменш на 679.Запиши результат.
3.Суму чисел 540 і 230 зменш на різницю чисел 50 і 20.
   Результат запиши.
4.Від суми чисел 65 і 35 відніми їх різницю.
   Результат запиши.
5.Ділене виражене добутком чисел 15 і 3 ,а дільник виражений     сумою чисел 6 і 3.Якою буде частка?
6.Швидкість автобуса 76 км/год.За скільки годин він проїхав       відстань 304 км?
7.Літак летів до столиці 3 години зі швадкістю 754 км/год.Яку   відстань він пролетів?
8.Мотоцикліст проїхав 420 км за 6 годин.З якою швидкістю він   їхав?
9.Знайти 1/8 від числа 16 480.
10.Знайти 5/6 від 34 260.
11.Яка площа прямокутника зі сторонами 6 см і 14 см?
12.Який периметр цьогож прямокутника?
        Будьте уважні при читанні умови завдання
Розв'яжіть задачу 793 на с.130
Тюльпан: опис, характеристика рослини для дітей, фото. Скільки ...   Виды и сорта гвоздики: гвоздика садовая Шабо на Supersadovnik.ru

      Бажаю успіхів!


     23 квітня  четвер
Математична розминка:
2*18-54:3:6*10+7*8=
7*14-91:7-26*3+45:15=
19*5-96:8-14*4+60:15=
28*2-57:3+19*4-85:17=
Пройдіть цей тест і зареєструйтесь по прізвищах.
https://vseosvita.ua/test/start/nhm151
Сьогодні на уроці будемо розв'язувати задачі на знаходження числа за його частиною. Прочитай задачу і пояснення до її розв'язування


Розв`яжи задачі і дізнаєшся багато цікавого про життя дельфінів.

                
                       
   

   Медуза пропливає 40км за день. Це 1/4 всього шляху, що може
    проплисти дельфін. Скільки кілометрів пропливає дельфін?
Зобразимо відрізком весь шлях, що пропливає медуза.

          1/4
    
_______
    
  Шлях медузи
     
  40 км
       
- Скільки таких четвертих частин становить весь шлях дельфіна ?

           ( Чотири четвертих частин, або по 40 чотири рази )


                  
40               40              40              40
              
                                              ?
      Розв`яжи задачу

Запиши дію у віконечка, не забудь ввести у дужечках найменування. Пиши без пробілів,  замість знака множення зірочку.

Відповідь: дельфін пропливає 160км

Розв`яжемо складену задачу
     У дельфінарії дельфіни живуть 10 років. Це тільки 1/5 частина життя, яке вони можуть прожити на волі. На скільки більша тривалість життя дельфінів на волі, ніж у дельфінарії ?

                  
                             


Запиши дії у віконечка, не забудь ввести у дужечки найменування.

План розв`язання задачі

1)  Скільки років живе дельфін на волі?
2) На скільки більше дельфіни живуть на волі, ніж ті, які у дельфінарії ?
Вираз
А тепер перевір свої знання

 


   
Мама Мишка прочитала своїм малятам 7 сторінок книжки.
   Це ¼ частина всієї книжки. Скільки сторінок залишилося прочитати мамі Мишці?
 
Добери до задачі вираз:
7*4+7
7*4-7
7+4-7
Сподіваюсь, ти гарно попрацював і час витрачений недаремно
   В зошити виконайте задачу800 на с.131.


     












                  Середа   15 квітня
Сьогодні готуємось до контрольної роботи.Я надрукую вам завдання із зразками правильного виконання.А ви,уважно переглянувши зразок, самостійно виконайте завдання.

№1. Знайти і записати за зразком:
• 1/6 від 3 год=3*60хв:6=180хв:6=30хв;
2/4 від 1 хв=...
 3/5 від 2 км=...
№2
 Число, 1/3 якого дорівнює 80=80*3=240
 1/2 гарбуза становить 4 кг. Яка маса всього гарбуза?
№3 Порівняти.
1/5 км і 2 000 м,    1/5км=1000м:5=200м, 1/5км<2000м
 5/6 год і 55 хв
 9 год і 3/8 доби.
№4.
 Знайти 2/7 від 36 309.
Задача 5.
 Для школи-інтернату придбали 2 850 зошитів. Для учнів початкових класів виділили 8 упаковок по 60 зошитів, а 8/10 решти — для старшокласників. Скільки зошитів одержали старшокласники?
1)Скільки зошитів виділили учням початкової школи?
2)Скільки зошитів становила решта?
3)Скільки зошмтів одержали старшокласники?

№6. Обчислити вираз.
(14 057 - 4 509) + 3/8 від 72 064.
1)14 057-4 509=
2)Знайти 3/8 від 72 064, 72 064:8*3=
3)Результат І дії + результат ІІ дії
         Вірю,ви справитесь!
На контрольній роботі будуть аналогічні завдання.


                Четвер     16 квітня

   Контрольна робота

№1. Знайти і записати.
 1/9 від 3 год=
 2/6 від 1 хв=
 3/4 від 2 км=
№2.
 Число, 1/5 якого дорівнює 70=
 1/2 головки сиру важить 2 кг. Яка маса цілої головки сиру?

№3. Порівняти.
1/5 км і 200 м
 5/10 год і 25 хв
 8 год і 3/8 доби.

№4
 Знайти 3/5 від числа 98 765.

Задача5.
 У їдальні було 60 л молока. 1/3 частину молока випили на сніданок, а решту розлили в бідони по 5 л. Скільки бідонів заповнили молоком?

№6. Обчислити вираз.
(14 057 - 4 509) + 4/9 від 127 044.

Бажаю успіхів!







            Вівторок    14  квітня
   Дякую за виконання завдань.Мушу сказати, щоб ви повторили назви компонентів дій: як називаються числа при додаванні, відніманні, множенні,діленні; що означає зменшити чи збільшити число на кілька одиниць чи в кілька разів.
               Математична розминка
   13*2+92:2-94:47-6*11=
   4*23-58:2-12*5+98:49=
   2*18-36:12*4-3*8=
   15*4-10*2+99:11=
 Після усного рахунку розв'яжіть задачу 784 на с.129 підручника.
  Яка відповідь до задачі істинна:
а) 700 м;            б)  650 м;           в) 400 м;
  Знайдіть значення виразів №786 на с.129
               Бажаю успіхів!





 Понеділок   13 квітня   математика
  Шановні діти!
Дякую за плідну роботу по виконанню завдань з математики.Розпочинаємо новий тиждень з математичного диктанту:
1.Суму чисел 320 і 160 зменш на добуток чисел 5 і 12;
2.Різницю чисел 80 і 23 збільш на їх суму;
3.Від добутку чисел 50 і 3 відніми частку чисел 350 і 7;
4.Ділене виражене сумою чисел 56 і 44, дільник 20;
5.Довжина прямокутника 8 см, ширина 5 см.Який його периметр?
6.Довжина сторони квадрата 4 см.Яка його площа?
7.Периметр квадрата 20 см.Яка довжина його сторони?
8.Площа прямокутника 36 квадратних см.Його довжина 9 см. Знайти ширину.
9.Знайти 1/7 від 49;
10.Знайти 4/5 від 200;
11.Знайти 2/3 від 1 години;
12.Знайти 3/4 від 1 метра;
   Працюємо далі.Тема сьогоднішнього уроку "Знаходження числа за величиною його дробу".Уважно прослідкуйте за №788 на с.129.Прочитайте правило на с.130.
           Виконайте задачу 789.
  Обчисліть приклади №796 на с.130
     Бажаю успіхів!







    7 квітня  вівторок
Продовжуємо працювати з дробами.Сьогодні будемо їх порівнювати і вивчимо дроби, які дорівнюють одиниці.Для цього прочитай пояснення -правило на сторінці128 і виконай завдання № 779,780
Якщо тобі щось не зрозуміло, то подивись відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=CYIVb5II3H8
Розв'яжи задачу 782 на с.128
        Бажаю успіхів!

               8 квітня    середа
Сьогодні будемо далі порівнювати дроби і розв'язувати задачі
  Усний рахунок:
720: 8*5:3*10=
630:7*2:3*100=
540:9:2*4*10=
480:6:2*4:10=
                   №1
Порівняй дроби:
1/8...2/8      3/7...  1/7      4/9...9/9       1/6...2/6
1/10...5/10   5/5....7/7       4/5...1/5       1/9...3/9
                  Задача 783 на с.129
Яка відповідь до задачі правильна:
а)3200 кв.м;
б)21 500 кв.м;
в)64 500 кв.м;
г) інша відповідь;
Все записуйте в зошиті.
     Бажаю успіхів!

                           9 квітня  четвер

  Тема уроку "Знаходження дробу від числа"

https://www.youtube.com/watch?v=euGhx2Rf9S8

Ви переглянули відео з поясненням. Для кращого розуміння прочитайте в підручнику правило на с. 127 і виконайте №773(усно розгляньте) і письмово №774 на цій же сторінці
                         Задача 775 на с.127
Яка відповідь є правильною:
а) 421дубів;
б)15 180 дерев;
в) 2 530 дубів;
                         Бажаю успіхів!

Немає коментарів:

Дописати коментар