Українська мова

                25 травня   понеділок
Повторимо про прислівник.Для цього переглянемо відеоурок і виконаємо його завдання
https://www.youtube.com/watch?v=y9S-rloQv7M

         Бажаю успіхів!

        26  травня  вівторок
Сьогодні повторюємо про числівник.Працюємо у звичному режимі, виконуємо завдання учителя з відеоуроку
https://www.youtube.com/watch?v=oPncbshNc44

          Гарного дня!







  18 травня  понеділок
Повторимо про словосполучення і речення.Про це гарно пояснено у цьому відеоуроці.
-Яке слово  в словосполученні є головним, а яке залежним?
-Чи є словосполученням головні члени речення?
-Що таке звертання?
Записуйте в зошити речення і словосполучення.
https://www.youtube.com/watch?v=lPD-waIsm7I
Не забудьте скласти речення про свої мрії, різні за метою висловлювання
           Гарного дня!


             
          19 травня  вівторок
      Доброго дня,мої любі діти!
 Продовжуємо працювати над повторенням матеріалу про нашу мову.Сьогодні це текст:
-Що таке текст?
-Як визначити його тему, мету?
Приготуйтесь записувати в зошити завдання відеоуроку.Не забувайте робити паузи на комп'ютері, щоб все встигнути записати
https://www.youtube.com/watch?v=_XgkyQ_6X6I
Ваші записи надішліть мені у вайбер.
                  Бажаю успіхів!


            20 травня    середа
Розпочинаємо повторювати частини мови.
-Скільки частин мови ми вивчили?
-Які частини мови є самостійними, а які службовими?

https://www.youtube.com/watch?v=u_ZIaBt7gqc&list=PLFVSJgZgf7h92vhwq4_LFYlfPbHNbO4B-&index=3&t=0s
Уважно переглядайте урок.Повторюйте разом з учителем.Робіть паузу, якщо щось не встигли.Записуйте в зошити завдання.
            Гарного дня!



                 21 травня четвер
На минулому уроці ви повторили самостійні частини мови:іменник, прикметник, дієслово, займенник, числівник...А сьогодні більше уваги звернете на службові частини мови:прийменник, сполучник
https://www.youtube.com/watch?v=6ujwxYbdcQQ

     Записуйте завдання в зошити і присилайте мені у вайбер.
                  Бажаю успіхів!
  14 травня   четвер
      Закінчились контрольні роботи, але дистанційне навчання триватиме до 29 травня.Ви будете переглядати відеоуроки, виконувати завдання.Прошу не забувати народної мудрості: навчання в ліс не веде, а з лісу виводить.Це означає, що ви навчаєтесь самі для себе, а не для когось.Попереду 5 клас.Потрібні міцні знання, щоб не плестись позаду інших.
       Сьогодні на уроці ми повторимо, які є речення за метою висловлювання та інтонацією.Перегляньте відеоурок і виконайте  його завдання.
https://www.youtube.com/watch?v=ZmZoIotKVBo

                 Бажаю успіхів!










 4 травня понеділок
Повторюємо вивчений матеріал.Сьогодні це будова слова.
https://www.youtube.com/watch?v=V0sOLkFcu5U


Картинки по запросу ілюстрації до мультика про козаків

Розберіть слова за будовою:
  Квіточка, дощик,піднебесний,хмаринка,приблуда, перелаз,дитятко,малюють,взимку,доброта,листячко, весняні
       Гарного дня!



           5 травня    вівторок
      Сьогодні у тебе контрольна робота з літературного читання. А завтра - з української мови.Готуйся!
        Бажаю успіхів!




Картинки по запросу Букет весняних квітів


            6 травня  середа

Вітаю, сьогодні у нас контрольна робота, текст якої надрукований нижче.Бажаю успіхів у її написанні!



                                                        

1.  До 1-ї особи належать займенники: 
А)   ти, ви, вас; 
Б)   я, ми, мене, нас; 
В)   він, вона, воно, вони. 

2.   У якому рядку записані дієслова тільки минулого часу?
А) Читає, біжить, сказав;
Б) напише, мріє, перегорнув;
В) чекала, стихло, мандрувала.

3.  Вибери групу слів,  яку складають тільки прислівники:
 А)
добрий, сумувати, влітку ;
 Б) вночі, щодня, радісно;
 В) красивий, чистота,  влітку.
                                                  
4.  Утворіть  прислівники:
 Далекий -
 ніч -
 швидкий -
 зима -

5. Від поданих іменників утвори дієслова в неозначеній формі дієслова
Догляд -                                         
Хвороба  -
Стрибок  - 

6. Постав дієслова  в  2 особу однини                                                
Косити -                                            
Збирати  -                                                    
Ловити  -         
Читати –
Писати -

7.    Запиши речення, змінивши  дієслова на  минулий час.Підкресли їх. Визнач  число та рід.
      Небо опускає над ставком темне простирадло. Прокидаються мурашки від зимового сну.
 Сонячний зайчик виграє на килимі.













 27 квітня  понеділок
           Доброго ранку, шановні діти!
   На минулому уроці ми писали диктант з української мови. Дякую за написання 26 учням.Диктант не писали Марценюк Маша, Судома Діма,Юрець Маша і Олійник Кіра.Прошу цих дітей приєднатись до всіх учнів.
    Результати написання роботи: "11"-10 учнів,"10"-5 учнів,"9"-5 учнів,"8"-5учнів,"6"-1 учень.
Найбільше помилок допустили у написанні слова "духмяний",
яке пишеться без апострофа.Жаль,що ви забули наш урок з української мови, де ми вивчали слова-винятки, що пишуться без апострофа: 
На святковому різдвяному ,морквяному,духмяному тортові світяться свічечки.
  Запишіть слова з тренажера (відео) і запам'ятайте правопис слів з апострофом
https://www.youtube.com/watch?v=EuPA1nSe2hk

         Словниковий диктант
Правильно запишіть слова: з апострофом і без апострофа у дві колонки.
  Рябко, компютер,свято, мясний,буряк, вється, ластівятко, духмяні, Лукян,память,бурян, морквяне
Торты PNG изображения скачать бесплатно, торт PNG
                Гарного дня!


         28 квітня   вівторок
На сьогоднішньому уроці повторимо правила переносу слів з рядка в рядок.Уважно перегляньте відео і виконайте вправу, що надрукована нижче
https://www.youtube.com/watch?v=nw_NoJkm12E
              Вправа
Поділіть слова для переносу і запишіть їх.
Їжак, чайник, районний, зілля, малюють, книжка, підводний, лінія, ліс, Альона, влітку, шкільне
        Бажаю успіхів!



               29 квітня     середа
Сьогодні ми повторимо матеріал про правопис префіксів -з,-с.
Пам'ятаєте тварину, копитиху Еф? Перед цими 5 буквами (к,п,т,х,ф) пишемо префікс -с, а перед іншими буквами пишемо префікс -з.Напишіть у дві колонки, розподіливши слова за префіксами словниковий диктант з відео:

https://www.youtube.com/watch?v=OgTOPyd4iqw&feature=youtu.be

            Гарного дня!  

           30 квітня    четвер
Хочете побувати в ролі учителя?Тоді до вашої уваги ці завдання: правильно записати речення,виправивши помилки в деяких словах.
                    Бажаю успіхів!               

     21квітня
                Шановні діти!
Сьогодні у нас урок розвитку зв'язного мовлення.Ми знову будемо говорити про Великдень, дізнаємося про походження писанок,їх види, про те , що кладуть у великодній кошик... і ще багато чого.Запрошую вас до перегляду відеоуроку.

https://www.youtube.com/watch?v=PapbuBvQAYU
      
Оголошується конкурс на краще написання твору " Великдень у моїй родині".Його можна надрукувати, дібрати ілюстрації і надіслати мені у вайбер.А можна просто записати у зошит і проілюструвати кольоровими олівцями. Кращі твори ви побачите на сторінці нашого блогу.
                           Бажаю успіхів!

             22  квітня   середа
      Шановні діти!
Прочитала ваші твори про ВеликденьІ дуже не задоволена.Хіба так важко без Інтернету написати 5-7 речень самостійно про святкування Пасхи в вашій родині?Для чого переписувати чужі думки?Є кілька робіт,що писались ніби самими учнями, але їх обсяг як для старшокласників.Моя порада:старайтеся,не робіть завдання для мене, робіть для себе.Карантин не вічний,а вчитись треба ще довго.Попереду 5 клас.Не думайте,що там легше.
  Через декілька уроків ми будемо писати диктант.Тому прошу допомоги ваших батьків, щоб вони потренували вас у написанні диктанту:продиктували вам текст, який я запишу.


                                        Сад

       Нещодавно наш клас вирішив посадити сад. Яких ми яблунь насадимо, яких груш, абрикос, слив, вишень! Навколо саду вирішили посадити захисну смугу з акацій, кленів, беріз.
 Вже місяць ми воюємо з пустирем, звільнили від бур’янів і терну величезну площину.
      У жовтні привезли до школи саджанці яблунь і груш. Я, Тимко, Стьопа і Якимчук руками розправляли корінці, присипали їх пухкою землею, заступом біля кожного деревця робили лунки. Спочатку у відритій ямі ми забивали довбнею в дно кілок. Потім ми прив’язали до кілка посаджене деревце вгорі і внизу, щоб не розхитував вітер.
      Яка була радісна, хороша робота.( За О. Довженком)

Агролайфхак: вибір місця під сад і садивного матеріалу ...
 Дякую за спільну працю!



              23  квітня  четвер
                 Шановні діти!
    Хочу подякувати вам  і вашим батькам за написання диктанту. Дехто здивував мене своїм почерком, дуже гарні букви,охайні, без виправлень роботи.Так пишіть завжди!
    Це був тренувальний диктант,а сьогодні ви напишете контрольний, з іншою учителькою.Я його перевірю, і якщо будуть гарні результати, виставлю оцінки в журнал.Якщо - погані, то дам ще одну спробу.Виконуйте все, що говорить вам учителька.Будьте уважні! 
                       Бажаю успіхів!

https://www.youtube.com/watch?v=IIRF2clVdz4&feature=youtu.be



   Четвер    16 квітня
        Шановні діти!
Я помітила,що ви погано засвоїли тему про правопис прислівників.Тому прошу вас ще раз уважно переглянути відеоурок на цю тему за адресою:
https://www.youtube.com/watch?v=CTcM12T2Y74
      А тепер самостійно запишіть у свої зошити 12 найважчих на вашу думку  прислівників, правопис яких треба запам'ятати.



Картинки по запросу веснчні квіти мфото


Бажаю успіхів!




  Понеділок   13  квітня
    Сьогодні будемо повторювати матеріал про правопис прислівників. Уважно перегляньте відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=CTcM12T2Y74
Виконайте вправу з відеоуроку про правопис прислівників  і вправу 304 на с.125 з тренажера
    Бажаю успіхів!

        Вівторок   14  квітня
        Контрольна робота
    Перевірка мовних знань і умінь по темі " Прислівник" 

1. Вибери групу слів, яку складаються тільки прислівники:
а) веселий, ясно, ніжний:
б) дружно, весело, щиро;
в) сміливий, слово, чудовий.
2. У реченні прислівники найчастіше зв’язані з:
а) іменниками;
б) прикметниками;
в) дієсловами.
3.Вибери рядок, у якому прислівники відповідають
на питання коли? :
а) сьогодні, вчора, завтра;
б) угорі, позаду, посередині;
в) швидко, низько, прямо.
4. Утвори прислівники:
Далекий -___________________,
ніч -________________________,
швидкий -___________________,
зима - ______________________.
5. Добери до поданих прислівників:
антоніми                         синоніми
Вгору - ______________, радісно -______________,
важко -_______________, охайно -_______________,
повільно -_____________, лагідно -_______________.
6.Побудуй словосполучення.
Читати (як?)_____________________________,
розцвітати (коли?)_________________________,
розливається ( де?) ________________________.
7. Пошир речення прислівниками, поданими у дужках і
запиши текст.
... дихає вільна земля. Вітерець ... колише свіжі запашні
трави, ... перебирає листочки на гілках дерев, ... гойдає сте-
бельце квітів. Пагорби ... вкриті червоними тюльпанами.
Як жар горять вони ... .
(Легко, ніжно, ледь-ледь, вільно, навкруги, скрізь)
    Бажаю успіхів!

         Середа   15  квітня
   Ми закінчили вивчати частину мови- прислівник,написали контрольну роботу, оцінки свої ви бачили.
  Розпочинаємо повторення вивченого матеріалу.Як жаль, що ми вимушені сидіти дома на карантині.А кругом буяє весна. Цвітуть яскраві квіти,біля них літають комашки,бджілки....Прилетіли з теплих країв птахи і звеселяють нас своїми чудовими піснями.
   Щоб підняти вам настрій, я запрошую вас на уявну екскурсію до весняного лісу, де ми повторимо правила поведінки у цій місцині, і разом з тим будемо пригадувати матеріал з української мови.Весна ліс з Первоцвіт — Стокове фото © Kotenko #66898847
           
                                    
4. Повторення вивченого та узагальнення знань про прислівник.
1) 
Давайте пригадаємо:
Яку частину мови називаємо прислівником?
З якою частиною мови найчастіше зв'язані прислівники?
Чому прислівники не мають закінчень?
Яким членом речення виступають прислівники?
Як утворити різні форми прислівників, які виражають різні ступені вияву ознаки дії?
К
Не залишай у природі слідів свого перебування. Це шкодить довкіллю. Деякі предмети не перегнивають довгий час, засмічують ліс. Консервною банкою або склом може поранитись лісовий звір, а нагріте сонцем скло може стати причиною пожежі.
Давайте приберемо сміття. Для цього виконайте завдання.
Каліграфічна хвилинка.
Запишіть прислівники, які вказують на те, як має бути в лісі.
Чисто, гарно, прибрано.
Прислів'я
Чисто не там, де прибирають, а там, де не смітять.
Як ви розумієте це прислів'я?

Щоб згубити дерево, потрібні хвилини, а щоб виростити - роки. Гілки, листя дерева відіграють важливу роль. Завдяки їм дерево дихає, виділяє кисень, без якого немає життя, затримує пил, росте. Якщо зламав гілку  - наніс дереву рану. Не знищуй дерев! вони є житлом для деяких мешканців лісу.
Стокові фотографії Первоцвіт у лісі та роялті-фрі зображення ...
ᐈ Мусор в лесу фото, рисунки мусора в лесу | скачать на ...Виконаймо наступне завдання. (За варіантами І-в хлопчики,ІІ-в дівчатка)
Запишіть речення, знайдіть і підкресліть прислівники:
1в.                                                            2в.
Щороку діти висаджують молоді              Вітерець тихо колише запашні
дерева. Поблизу річки виросла                  трави. Голосно і весело  розлогаверба. Тривожно і                         защебетали пташки. Верхівки
збуджено зашумів ліс.                                 дерев шелестіли вгорі                                                                             
                                                                         листочками.

Взаємоперевірка.                                         
Знайдіть речення з однорідними прислівниками.
в) Зруйнований мурашник.
П
Високі купи з ґрунту, хвої, дрібних гілочок - це мурашники. Тут живуть мурашки. Де б не повзали мурашки, вони завжди за запахом знаходять свій мурашник. Цих комах називають санітарами лісу. Вони знищують гусінь, слимаків, комах, шкідливих для рослин лісу. Руда мурашка тягне комаху в 100 разів більшу за свою масу.
Пам'ятай про це і ніколи не руйнуй мурашники.
Станція Юних Натуралістів м. Шостка
Завдання:
Дібрати до прислівників синоніми і антоніми.

Багаторазово - часто                                         Шкідливо - корисно
Дбайливо - старанно                                        Мовчки - вголос
Уміло - вправно                                                   Попереду - позаду
Безсердечно - безжалісно                                Ввечері - вранці
Ввічливо - чемно                                                 Рано - пізно
Запишіть по 2 пари синонімів (1в.) і антонімів(2в.). Утворіть форми прислівників від слів: старанно (1в.) і пізно (2в.)
 5.Фізкультхвилинка..Станьне біля свого столика,зробіть декілька гімнастичних вправ,щоб відпочити
г)
Повідомлення учителя
Кожна рослина в лісі виділяє кисень. У лісі слід ходити по стежках, щоб трав'янисті рослини не загинули від витоптування. Не зривай оберемки лісових квітів! Кілька квіток можна взяти перед тим, як ітимеш додому.
Але пам'ятай, що найкраща квітка та, що квітує там, де зросла.
Прогулянка весняним лісом. - Львівський форум акваріумістів
Прочитайте вірш і подумайте, чи правильна поведінка дитини?
Я квітку лісову не стану рвати,
Її додому я не понесу,
Бо вдома їй джмеля не погойдати,
І не попити ранками росу.
Завдання:
Д
Визнач прислівники  у вірші
Ро
Повідомлення учительки.
У лісі не галасуй. Навесні пташки висиджують пташенят, звірі народжують малюків. Ти їх можеш налякати. Знайшов гніздечко - не зачіпай, бо пташка покине гніздо і пташенят. Краще поспостерігай непомітно і побачиш багато цікавого.
Завдання:
Замініть вислів одним словом - прислівником - синонімом (усно):
1.    Працює, як сонна муха - ... 
2.    Знає, як свої 5 пальців -  ...
3.    Дав, як кіт наплакав - ...
4.    Мчати, як стріла –  ...
5.    Лягати разом з курми -  ...
 Вогнище в лісі
Ніщо так згубно не впливає на все живе, як вогонь. Не розпалюйте в лісі вогнище! Робіть це у відведених місцях, подалі від сухого листя, трави, попередньо знявши лопатою верхній шар ґрунту. Не залишайте вогнище без нагляду! Пожежа в лісі - злочин перед природою!
Тварини і вогонь
Завдання:
Спишіть текст. Замість крапок вставте з дужок потрібні за змістом прислівники.
Хто не любить рідну природу!  ... така широчінь, свіже повітря! Ось сонце котиться ..., за ліс, за гори.  ... розкинулось село. Я стою ..., на скелі.  ... синіє невеличка гірська річка. Над річкою  ... стелиться туман. Знаю  ... кожну стежку, кожен кущик, кожне деревце.
( Вниз, навкруги, вгорі, попереду, внизу, густо, напамять).

.Підсумок уроку.
Ось ми допомогли нашому зеленому другу - лісу, повторили правила поведінки на природі, повторили та узагальнили свої знання по прислівник.
 Відтепер ваше ставлення до лісу буде дбайливим, ви будете берегти ліс, адже багатства і щедрість лісу не вічні.
(Щохвилини в світі зникає 2 га лісу.
20 кг макулатури зберігають від зрубування 1 дерево).

 Спасибі людям, що зростили ліс:
За всі дуби, ялини в пишнім гіллі,
І за красу отих зелених кіс,
В яких стоять гнучкі берізки білі.

Коли б не ліс, не знали б ми про те,
Що є фіалка й пролісок на світі.
Як у маю конвалія цвіте -
Найкраща, найніжніша поміж квітів.

Від суховіїв сохнула б земля.
Була б вона подібна до пустелі,
А ліс накличе хмару на поля -
Дощі проллються весняні, веселі...

Вмійте ж природу любити,
Кожній стеблинці радіти.
цвіту не вирви задаром ,
Гілки не втни для забави.

Оберігайте ж повсюди
Шлях і стежиночку в гаї.
Все те окрасою буде
Нашого рідного краю.
  
   Дякую за роботу!






 Українська мова    7 квітня 2020 року  вівторок
                         Шановні діти!
      Більша половина з вас гарно справилась із тестами по темі " Прислівник". Наше завдання сьогодні - навчитись перевіряти правопис прислівників за орфографічним словником.Вам відомо, якщо є сумніви у написанні того чи іншого слова, ми завжди можемо подивитись у орфографічний словник.Там слова розміщені за алфавітом.
            Словниковий диктант
Користуючись орфографічним словником, запишіть прислівники:
     (Що)години, (що)дня, (у)ранці, (в)вечері,(о)півдні,(во)сени,(на)провесні,(на)(в)(ви)передки,(у)середині,(по)заду,(з)верху,(на)половину.
  Запам'ятайте їх правопис!
           Виконайте вправу 291 на с.120 тренажера


           
                           8 квітня     середа

              Уважно прочитай:
    

  • Згадай та повтори:
  • —Яким є значення прислівника? (Ознаку дії називає, а також місце, час, причину цієї дії визначає.) 
  • На які питання відповідають прислівники? (Як? Де? Куди? Коли? Звідки?)
  • — З якими словами найчастіше пов’язуються? (З дієсловами: посіяв (коли?) торік;  пишеш (як?) чисто; говориш (як?) тихо.) 
  • — Якими членами речення найчастіше бувають? (Другорядними) 

               Правопис прислівників

   Розглянемо випадки, коли прислівники пишуться разом.


1) Якщо вони вказують напрямок і відповідають на питання куди?, де?, звідки ?.


Зверніть увагу на відповідні стрілки і запам’ятайте, що всі слова, які розмістяться на них, пишуться разом.



Примітка. Співзвучні з прислівниками слова у середині, в середині, з боку будуть писатися окремо, якщо за ними стоятиме іменник у родовому відмінку:


• У середині живота щось заболіло.


• 3 боку Дніпра повіяло прохолодою.


З гори напишемо окремо тільки тоді, коли йтиметься про гору, на яку можна підніматися або спускатися з неї.


Порівняйте:


• Згори світить сонне.


• Діти з’їжджають з гори на санчатах.


2) Прислівники, які означають часові проміжки і відповідають на питання коли?.


3) Прислівники, які називають пори року:


4) Прислівники, утворені таким чином:


у, в, на + числівник: удвоє, утричі, уп’ятеро, надвоє, втроє, вперше, вдруге...

1. Утворити і записати від поданих слів прислівники (усно).


Осінь, слизький, малий, сонячний, тихий, швидкий.
  • Чи будуть  пари слів спільнокореневими
  • Познач будову слова в утворених прислівниках.
Зразок. Весна – навесні, чистий – чисто.

2. Спишіть текст , дібравши потрібні прислівники.

Весна. Співуча, весела, яскрава. Вона …… повіває нам в обличчя теплом. На голубому небі …… світить усміхнене сонечко. Теплий вітерець …… колише трави і квіти. ….. співають свої пісні пташки.  Люди, любіть і оберігайте природу!


                           9 квітня     четвер
       Сьогодні у нас урок розвитку зв'язного мовлення.На таких уроках ми складаємо висловлювання на задану тему і записуємо їх у зошити.
      Спершу прочитаємо казку і спробуємо відгадати, про що будемо писати нашу розповідь.

                           Вербові котики

Пригріло ласкаве сонечко, розтопило снігову ковдру. Стала весна будити землю від довгого зимового сну: мовляв, прокидайся, годі спати! Допомагають їй жовтогруді синички. Вони деревця облетять, і ті, почувши їхнє радісне “цінь-цінь!”, сонно потягнуться, розправлять гілки й нумо між собою тихенько й весело гомоніти про те, що кому взимку наснилося та хто яке весняне вбрання готує.

Лише вербичка стоїть похнюплена. Скоро всі дерева заквітчаються кольоровим цвітом, а у неї квіточок нема, бо такою вродилася. “Невже так і стоятиму з голим гіллям аж до літа?” – журиться верба. Посумувала трохи, подумала та й надумала просити цвіту в інших дерев.

– Сестричко, – звернулася, благаючи, до вишні, – поділися зі мною своїм цвітом.

– Як усім роздаватиму, то що мені залишиться?! – відрізала вишня.

Не вгаває верба, просить бузок, що росте поблизу:

– Братику, може у тебе знайдеться хоч кілька квіточок для мене?

– Я б дав, мені не жалко, але мої важкі суцвіття вмить поламають твої тоненькі гілочки! – відказав бузок вербі.

З таким же проханням звернулася вербичка до дикої груші, але вона у відповідь засміялася і каже: “Де отаке бачили, щоб на вербі груші родили?!”

Жодне дерево чи кущ не дав вербичці бодай квіточку, тому ще дужче засумувала вона. Коли це з сусідського двору вигулькнув великий сірий кіт Мурко і пішов повагом поміж дерев. Поточив кігті об стару яблуньку, не зважаючи на її обурення, та й усівся вмиватись під вербою. Почувши її важке зітхання, питається:

– Чого це ти сумуєш?

– Бо квіточок не маю. Доведеться цілу весну стояти сірою і некрасивою.

– Теж мені лихо! Ось у мене дійсно біда – не рівня твоїй! Морози минули, а я ніяк зимової шерсті не позбудуся, хоч і так і сяк її вичісую. Дивись, як позбивалася клубками й висить! А мені дуже душно, бо сонце пригріває…

Стало шкода вербиченьці кошлатого Мурка. Нахилила вона гілля і взялася чесати, мов гребенем, його шерсть. А кіт муркоче, ластиться, вигинає спинку, щоб побільше шерсті на вербовому гіллі залишалося. Небагато часу минуло, і перетворився Мурко на справжнього красеня, бо гладенька шерсть його на сонці аж вилискує.

– Вербо, ти тільки глянь на себе! Ти ж цвітеш! – раптом вигукнув кіт.

Нахилилося вона над струмка, що протікав якраз повз її коріння, і (о диво!) не впізнала себе: на її гілках було безліч маленьких пухнастих кульок, що нагадували малесеньких-премалесеньких котиків.

– Оце тобі, вербочко, за твою доброту подарунок від Мурка і від мене, – шепнула весна, ніжно дмухнула на деревце теплом і майнула далі.


Відтоді щовесни верба першою з-поміж дерев рясно зацвітає гарненькими котиками.

- Чи сподобалась вам казка?
- У яких дерев просила верба квіточок?
- Хто допоміг вербичці у її проханні?
- Пригадайте прислів'я: Без верби і калини-... ... .

  Мабуть, ви вже здогадались, що наша розповідь буде про вербу.Треба розташувати речення у правильному порядку.

     Вони приваблюють до себе комах, бджілок, які прокинулись від зимового сну.Настала чарівна пора року - весна.Вона стала схожа на золотий букет.У долинах,біля ставків розцвіла вербичка.А як пахнуть медом її котики!

  На сторінці зошита ви можете намалювати гілочку верби із її цвітом- пухнастими котиками.

     Самостійно доберіть загадку про вербичку і запишіть у зошити.                      Бажаю успіхів!


Немає коментарів:

Дописати коментар