19 травня вівторок
Сьогодні ми розпочинаємо проект "Добра справа для природи"
Ви закінчуєте 4 клас.Вивчили природознавство: які є океани,материки,природні зони рідної країни.Знаєте, що природу треба охороняти.
А яку добру справу для природи запропонує кожен з вас? Опишіть це у своєму проекті, намалюйте ілюстрації, або зробіть презентацію на 9-10 слайдів.
Я з радістю прочитаю про ваші добрі справи 22 травня в п'ятницю.
Успіхів вам у цій справі!
15 травня п'ятниця
Продовжуємо вивчати тему "Гори".На позаминулому уроці ви вивчили матеріал про Карпати, а сьогодні будемо вивчати Кримські гори.
https://www.youtube.com/watch?v=0d6GLa-BYQA
Ви подивились відео, а тепер прочитайте статтю у підручнику і заповніть ІІ частину сторінки 63 зошита
13 травня середа
Контрольна робота з природознавства
4клас
1. Вибери правильну відповідь.
Який материк
омивається всіма океанами?
А Австралія.
Б Євразія.
В Південна Америка.
2. Вибери
правильну відповідь.
У якій
природній зоні міститься твій обласний центр?
А мішаних
лісів.
Б
лісостепу.
В
степу.
3. Вибери
правильну відповідь.
Де
знаходиться зона мішаних лісів?
А
на сході України.
Б на
півночі України.
В
на півдні України.
4. Встанови послідовність материків від найменшого до найбільшого.
¨ Північна Америка.
¨ Антарктида.
¨ Євразія.
¨ Південна Америка.
¨ Африка.
¨ Австралія.
5. Встанови
відповідність
Озеро - частина океану, яка
заглибилась у суходіл.
Море - великі простори води,
що вкривають земну поверхню.
Океан
- водойма, яка виникла у природній западині на
поверхні землі.
6. Встанови відповідність між тваринами і природними зонами,
в яких вон мешкають
Борсук, бобер, лисиця
- лісостеп.
Дикий кабан, козуля, вовк - степ.
Ховрах, тушканчик, гадюка степова - мішані ліси.
7. Поміркуй, чому в горах рослинність змінюється від підніжжя до
вершини.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8 травня п'ятниця У нас нова тема.Перегляньте відеоурок про гори Карпати
https://www.youtube.com/watch?v=1v_4PndnEMY
Прочитайте статтю підручника і заповніть І частину( про Карпатські гори) сторінки 63 зошита з природознавства.
Працюйте уважно. Не забувайте, що скоро контрольна робота
24 квітня
Доводжу до вашого відома, що тести про зону мішаних лісів ви склали погано.
Уважно переглядайте відео, читайте підручник, заповнюйте зошит і лише тоді відповідайте на тести.
Для вас тести про лісостепову зону.
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=105245
Тема уроку на сьогодні "Степ"
Переглядаємо https://www.youtube.com/watch?v=B1GYPw4gQJQ
Прочитайте статтю в підручнику і заповніть зошити на с.61
Бажаю успіхів!
28 квітня вівторок
Доброго дня, діти!
Ми вивчили тему "Степ",повторимо матеріал, ще раз переглянувши відеоурок про степ. https://www.youtube.com/watch?v=172gjC5nTX4&feature=youtu.be
Дайте відповіді на тести
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=645179
21 квітня вівторок
Шановні діти!
Промайнуло свято Пасхи, ви підкріпилися духмяною пасочкою, крашаночками,смачненькими ковбасками,іншими смаколиками, а тепер до роботи.
Нагадую, що ми вивчаємо природні зони України.Минулого уроку дивились відео, читали статтю і виконували завдання в зошитах по темі " Мішані ліси".Дайте відповіді на запитання тестів.Натисніть на слово "тест"і працюйте за цими завданнями.
Тест
код 290745 Темою сьогоднішнього уроку є інша природна зона- " Лісостеп".Ми проживаємо на її території.До вашої уваги відеоурок про цю природну зону.
https://www.youtube.com/watch?v=QnZ0HjFw0-w
Розповідь вчителя про лісостепову зону .
Що далі на південь від зони мішаних лісів, то більше з’являється безлісних ділянок – ділянок степу. Перехідною зоною між зонами мішаних лісів і степу є лісостеп. Лісостепова зона займає більше 200 тис. км². В її межах розташовані Львівська, Тернопільська, Хмельницька, Вінницька, Харківська, Полтавська, Черкаська області. Характерною рисою зони є поєднання лісу і степу. Температура повітря -5°С - +20°С. Опадів випадає мало: 400–500 мм на рік. Територію перетинають ріки: Буг, Дністер, Дніпро. У зоні лісостепу переважають чорноземи та сірі лісові ґрунти. Лісостепова зона багата на корисні копалини: кам’яне вугілля, буре вугілля, нафту і горючі гази.
Тепер заповніть сторінку 59 свого зошита з природознавства.Підготуйтесь до написання тестів на наступному уроці.
П'ятниця 17 квітня
На минулому уроці ми розпочали вивчати природні зони України.Сьогодні вивчимо зону мішаних лісів.Уважно перегляньте відео.
https://www.youtube.com/watch?v=symuVeVLEHM
Якщо у вас виникли запитання, то прочитайте про цю зону у підручнику і виконайте завдання на сторінках 57-58 зошита з природознавства.Фото завдання вишліть мені у вайбер.
Бажаю успіхів!
тест
Вівторок 14 квітня
Повторимо матеріал, який ви вивчали на минулому уроці.
Дайте відповіді на запитання тестів:
3в) глинисті.
«Які види ґрунтів є в Україні?»
Запитання 1
Що таке ґрунт?
1а) Ґрунт — це верхній родючий шар землі, на якому ростуть або можуть рости рослини.
2б) Ґрунт — це нижній родючий шар землі, на якому ростуть або можуть рости рослини.
3в) Ґрунт — це верхній родючий шар землі, на якому нічого не росте.
Запитання 2
Живі організми, під дією яких із залишків рослин утворюється перегній, це:
Живі організми, під дією яких із залишків рослин утворюється перегній, це:
1а) бактерії;
2б) мікроби;
3в) гриби.
Запитання 3
Воно допомагає кореням рослин дихати. Це:
1а) пісок;
2б) гравій;
3в) повітря;
4г) глина.
Запитання 4
Одна із складових частин ґрунту, що є хорошим розпушувачем, забезпечує доступ повітря до коренів рослин:
1а) пісок;
2б) глина;
3в) гравій;
4г) земля.
Запитання 5
Він утворюється із залишків рослин і тварин, підвищує родючість ґрунту:
1а) пісок;
2б) перегній;
3в) гумус;
4г) гравій.
Запитання 6
Вона добре утримує воду:
1а) земля;
2б) глина;
3в) сода.
Запитання 7
Речовина, необхідна для життя і розвитку рослин:
1а) глина;
2б) сода;
3в) вода.
Запитання 8
Ця поживна речовина утворюється з перегною під впливом мікроорганізмів:
1а) солі;
2б) бактерії;
3в) мінерали;
4г) цукор.
Запитання 9
Грунти бувають:
1а) одного кольору;
2б) різного кольору.
Запитання 10
У них найбільша кількість перегною, вони найродючіші. Цей ґрунт рихлий, темний, у ньому багато вологи і повітря. На них ґрунтах вирощують високі врожаї кращих сортів пшениці, соняшнику, цукрового буряка та інших цінних культур. Ці ґрунти переважають у зоні степів. Під час Великої Вітчизняної війни німці вивозили цей український ґрунт до Німеччини, оскільки там ґрунт не такий родючий. Про який із ґрунтів іде мова?
1а) чорнозем;
2б) піщані;
3в) глинисті.
Запитання 11
Ці ґрунти добре пропускають воду, швидше прогріваються навесні і промерзають узимку. Вони майже не затримують вологи і корисних речовин і вважаються бідними. Про який із ґрунтів іде мова?
1а) чорнозем;
2б) піщані;
3в) глинисті.
Запитання 12
Ці ґрунти можуть сприяти застою води, довше прогріваються навесні і довше не промерзають з настанням холодів. Разом із тим ці ґрунти затримують добрива і корисні речовини, забезпечуючи високу родючість. Про який із ґрунтів іде мова?
1а) чорнозем;
2б) піщані;
Тема сьогоднішнього уроку "Природні зони України"
Уважно перегляньте відеоурок про природні зони України.
Не забудьте перед переглядом взяти ручку і блокнот для записів.
https://www.youtube.com/watch?v=J6JOE9M2ejo
Думаю,що ви зрозуміли тему нашого уроку. Можна для кращого сприйняття прочитати статтю в своєму підручнику і в цьому матеріалі:
ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1. Розповідь учителя
— Якщо мандрувати сушею з півночі на південь, то можна спостерігати, що великі ділянки земної поверхні з однаковою природою змінюють одна одну. Такі ділянки Землі називають природними зонами.
Природна зона — це місцевість зі своєрідним кліматом, ґрунтами, рослинним і тваринним світом.
Україна займає вигідне географічне положення для життя населення й господарської діяльності людини. Природа України багата й різноманітна.
Її територія знаходиться у межах географічного поясу, в якому виділяють природні зони мішаних лісів, лісостепу і степу.
Погляньте на карту природних зон нижче і поміркуйте, чому на ній зображено різного кольору смуги.
— На карті зображено різного кольору смуги. Так умовно позначають природні зони. Невелика ділянка України належить до зони субтропіків. Також на території України є два гірських райони — Карпати і Кримські гори.
Кожна природна зона поступово переходить одна в одну, має свої кліматичні умови, природні ресурси, ґрунти, рослинний і тваринний світ. Лише перелічивши природні зони, можна зробити висновок про різноманітність природи України.
2. Дайте відповіді на запитання:
-Що таке природна зона?
-Які природні зони є в Україні?
- В якій природній зоні живемо ми з вами?
- Чому відбувається зміна природних зон?
Навчіться показувати на карті природні зони України.
Бажаю успіхів!
Природознавство 7 квітня вівторок
Сьогодні ви мені здаєте по вайберу календарі природи і проекти про річки: Південний Буг(хлопчики) і Дністер (дівчатка).При оціненні враховуються оформлення роботи, цікаві дані, ілюстрації.Відгадайте загадки:
1.Тече,тече - не витече, біжить, біжить - не вибіже?
2.Назва якої річки складається із префікса і числівника?
3.Яку річку( її назву) можна зрізати простим ножем?
4.Яка річка заховалась у твоєму роті?
10 квітня п'ятниця
Хочу похвалити учнів, які серйозно віднеслись до створення проекту. Це Маланчук Аня,Романов Діма, Фефелова Оля, Штупун Міша, Янішевська Соня
Тема сьогоднішнього уроку " Грунти України.Їх охорона"
Подивіться презентацію, прочитайте матеріал у статті і дайте відповіді на запитання зошита на с.56.Вишліть фото у вайбер
https://naurok.com.ua/prezentaciya-grunti-ukra-ni-h-ohorona-106945.html
Бажаю успіхів!
Немає коментарів:
Дописати коментар