Природознавство

           
 19  травня  вівторок
  Сьогодні ми розпочинаємо проект "Добра справа для природи"
Ви закінчуєте 4 клас.Вивчили природознавство: які є океани,материки,природні зони рідної країни.Знаєте, що природу треба охороняти.
А яку добру справу для природи запропонує кожен з вас? Опишіть це у своєму проекті, намалюйте ілюстрації, або зробіть презентацію на 9-10 слайдів.
  Я з радістю прочитаю про ваші добрі справи  22 травня в п'ятницю.
          Успіхів вам у цій справі!





  15 травня  п'ятниця
    Продовжуємо вивчати тему "Гори".На позаминулому уроці ви вивчили матеріал про Карпати, а сьогодні будемо вивчати Кримські гори.
https://www.youtube.com/watch?v=0d6GLa-BYQA

     Ви подивились відео, а тепер прочитайте  статтю у підручнику і заповніть ІІ частину сторінки 63 зошита






   13 травня   середа

Контрольна робота з природознавства
4клас

1.      Вибери правильну відповідь.
Який материк омивається всіма океанами?
     А           Австралія.
     Б            Євразія.
     В           Південна Америка.

2.      Вибери правильну відповідь.
У якій природній зоні міститься твій обласний центр?
     А           мішаних лісів.
     Б            лісостепу.
     В           степу.

3.      Вибери правильну відповідь.
Де знаходиться зона мішаних лісів?
     А           на сході України.
     Б            на півночі України.
     В           на півдні України.

4. Встанови послідовність материків від найменшого до найбільшого.
     ¨ Північна Америка.
     ¨ Антарктида.
     ¨ Євразія.
     ¨ Південна Америка.
     ¨ Африка.
     ¨ Австралія.

5.            Встанови відповідність
      Озеро -                       частина океану, яка заглибилась у суходіл.
      Море -                        великі простори води, що вкривають земну поверхню.
Океан -                         водойма, яка виникла у природній западині на поверхні землі.
6.      Встанови відповідність між тваринами і природними зонами, в яких вон            мешкають
                     Борсук, бобер, лисиця -                          лісостеп.
                Дикий кабан, козуля, вовк -                         степ.
Ховрах, тушканчик, гадюка степова -                         мішані ліси.

7. Поміркуй, чому в горах рослинність змінюється від підніжжя до вершини.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
      8 травня  п'ятниця 
 У нас нова тема.Перегляньте  відеоурок про гори Карпати
https://www.youtube.com/watch?v=1v_4PndnEMY
 Прочитайте статтю підручника і заповніть І частину( про Карпатські гори) сторінки 63 зошита з природознавства.
  Працюйте уважно. Не забувайте, що скоро контрольна робота

     
                 24 квітня
Доводжу до вашого відома, що тести про зону мішаних лісів ви склали погано.
  Уважно переглядайте відео, читайте підручник, заповнюйте зошит і лише тоді відповідайте на тести.
Для вас тести про лісостепову зону.
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=105245 
   Тема уроку на сьогодні "Степ"
Переглядаємо https://www.youtube.com/watch?v=B1GYPw4gQJQ
   Прочитайте статтю в підручнику і заповніть зошити на с.61
      Бажаю успіхів!


              28 квітня   вівторок
            Доброго дня, діти!
Ми вивчили тему "Степ",повторимо матеріал, ще раз переглянувши відеоурок про степ. https://www.youtube.com/watch?v=172gjC5nTX4&feature=youtu.be
Степ… простори ...!!!. Обсуждение на LiveInternet - Российский ...

Дайте відповіді на тести
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=645179


    21 квітня       вівторок
         Шановні діти!
Промайнуло свято Пасхи, ви підкріпилися духмяною пасочкою, крашаночками,смачненькими ковбасками,іншими смаколиками, а тепер до роботи. 
   Нагадую, що ми вивчаємо природні зони України.Минулого уроку дивились відео, читали статтю і виконували завдання в зошитах по темі " Мішані ліси".Дайте відповіді на запитання тестів.Натисніть на слово "тест"і працюйте за цими завданнями.

Тест
код 290745 Темою сьогоднішнього уроку є інша природна зона-                   " Лісостеп".Ми проживаємо на її території.До вашої уваги відеоурок про цю природну зону.
https://www.youtube.com/watch?v=QnZ0HjFw0-w

Розповідь вчителя про лісостепову  зону .
Що далі на південь від зони мішаних лісів, то більше з’являється безлісних ділянок – ділянок степу. Перехідною зоною між зонами мішаних лісів і степу є лісостеп. Лісостепова зона займає більше 200 тис. км². В її межах розташовані Львівська, Тернопільська, Хмельницька, Вінницька, Харківська, Полтавська, Черкаська області. Характерною рисою зони є поєднання лісу і степу. Температура повітря -5°С - +20°С. Опадів випадає мало: 400–500 мм на рік. Територію перетинають ріки: Буг, Дністер, Дніпро. У зоні лісостепу переважають чорноземи та сірі лісові ґрунти. Лісостепова зона багата на корисні копалини: кам’яне вугілля, буре вугілля, нафту і горючі гази.
Тепер заповніть сторінку 59 свого зошита з природознавства.Підготуйтесь до написання тестів на наступному уроці.







 П'ятниця   17  квітня
На минулому уроці ми розпочали вивчати природні зони України.Сьогодні вивчимо зону мішаних лісів.Уважно перегляньте відео.

https://www.youtube.com/watch?v=symuVeVLEHM

Якщо у вас виникли запитання, то прочитайте про цю зону у підручнику і виконайте завдання на сторінках 57-58 зошита з природознавства.Фото завдання вишліть мені у вайбер.
Найкрасивіші ліси України
               Бажаю успіхів!
           
тест


    Вівторок   14   квітня


Повторимо матеріал, який ви вивчали на минулому уроці.


Дайте відповіді на запитання тестів:

«Які види ґрунтів є в Україні?»
Запитання 1
Що таке ґрунт?
1а)    Ґрунт — це верхній родючий шар землі, на якому ростуть або можуть рости рослини.
2б)    Ґрунт — це нижній родючий шар землі, на якому ростуть або можуть рости рослини.
3в)    Ґрунт — це верхній родючий шар землі, на якому нічого не росте.

Запитання 2
Живі організми, під дією яких із залишків рослин утворюється перегній, це:
1а)    бактерії;
2б)    мікроби;
3в)    гриби.

Запитання 3
Воно допомагає кореням рослин дихати. Це:
1а)    пісок;
2б)    гравій;
3в)    повітря;
4г)    глина.

Запитання 4
Одна із складових частин ґрунту, що є хорошим розпушувачем, забезпечує доступ повітря до коренів рослин:
1а)    пісок;
2б)    глина;
3в)    гравій;
4г)    земля.

Запитання 5
Він утворюється із залишків рослин і тварин, підвищує родючість ґрунту:
1а)    пісок;
2б)    перегній;
3в)    гумус;
4г)    гравій.

Запитання 6
Вона добре утримує воду:
1а)    земля;
2б)    глина;
3в)    сода.

Запитання 7
Речовина, необхідна для життя і розвитку рослин:
1а)    глина;
2б)    сода;
3в)    вода.

Запитання 8
Ця поживна речовина утворюється з перегною під впливом мікроорганізмів:
1а)    солі;
2б)    бактерії;
3в)    мінерали;
4г)    цукор.

Запитання 9
Грунти бувають:
1а)    одного кольору;
2б)    різного кольору.

Запитання 10
    У них найбільша кількість перегною, вони найродючіші. Цей ґрунт рихлий, темний, у ньому багато вологи і повітря. На них ґрунтах вирощують високі врожаї кращих сортів пшениці, соняшнику, цукрового буряка та інших цінних культур. Ці ґрунти переважають у зоні степів. Під час Великої Вітчизняної війни німці вивозили цей український ґрунт до Німеччини, оскільки там ґрунт не такий родючий. Про який із ґрунтів іде мова?
1а)    чорнозем;
2б)    піщані;
3в)    глинисті.



Запитання 11
    Ці ґрунти добре пропускають воду, швидше прогріваються навесні і промерзають узимку. Вони майже не затримують вологи і корисних речовин і вважаються бідними. Про який із ґрунтів іде мова?
1а)    чорнозем;
2б)    піщані;
3в)    глинисті.

Запитання 12
    Ці ґрунти можуть сприяти застою води, довше прогріваються навесні і довше не промерзають з настанням холодів. Разом із тим ці ґрунти затримують добрива і корисні речовини, забезпечуючи високу родючість. Про який із ґрунтів іде мова?
1а)    чорнозем;
2б)    піщані;
3в)    глинисті.

Тема сьогоднішнього уроку "Природні зони України"
 Уважно перегляньте відеоурок про природні зони України.
Не забудьте перед переглядом взяти ручку і блокнот для записів.
https://www.youtube.com/watch?v=J6JOE9M2ejo
   Думаю,що ви зрозуміли тему нашого уроку. Можна для кращого сприйняття прочитати статтю в своєму підручнику і в цьому матеріалі:


ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1. Розповідь учителя 
—  Якщо мандрувати сушею з півночі на південь, то можна спостерігати, що великі ділянки земної поверхні з однаковою природою змінюють одна одну. Такі ділянки Землі називають природними зонами.
Природна зона — це місцевість зі своєрідним кліматом, ґрунтами, рослинним і тваринним світом.
Україна займає вигідне географічне положення для життя населення й господарської діяльності людини. Природа України багата й різноманітна.
Її територія знаходиться у межах географічного поясу, в якому виділяють природні зони мішаних лісів, лісостепу і степу.
Погляньте на карту природних зон нижче і поміркуйте, чому на ній зображено різного кольору смуги.
—  На карті зображено різного кольору смуги. Так умовно позначають природні зони. Невелика ділянка України належить до зони субтропіків. Також на території України є два гірських райони — Карпати і Кримські гори.

Кожна природна зона поступово переходить одна в одну, має свої кліматичні умови, природні ресурси, ґрунти, рослинний і тваринний світ. Лише перелічивши природні зони, можна зробити висновок про різноманітність природи України.
    2.  Дайте відповіді на запитання:
-Що таке природна зона?
-Які природні зони є в Україні?
- В якій природній зоні живемо ми з вами?
- Чому відбувається зміна природних зон?
   Навчіться показувати на карті природні зони України.
Зустріч 50 - 62 Зошит з природознавства 4 клас Грущинська І В ГДЗ ...
             Бажаю успіхів!
  






        
 Природознавство   7 квітня  вівторок
        Сьогодні ви мені здаєте по вайберу календарі природи і проекти про річки: Південний Буг(хлопчики) і Дністер (дівчатка).При оціненні враховуються оформлення роботи, цікаві дані, ілюстрації.
Відгадайте загадки:
1.Тече,тече - не витече, біжить, біжить - не вибіже?

2.Назва якої річки складається із префікса і числівника?

3.Яку річку( її назву) можна зрізати простим ножем?

4.Яка річка заховалась у твоєму роті?


                    10 квітня п'ятниця

   Хочу похвалити учнів, які серйозно віднеслись до створення проекту. Це Маланчук Аня,Романов Діма, Фефелова Оля, Штупун Міша, Янішевська Соня
Тема сьогоднішнього уроку " Грунти України.Їх охорона"
Подивіться презентацію, прочитайте матеріал у статті і дайте відповіді на запитання зошита на с.56.Вишліть фото у вайбер
https://naurok.com.ua/prezentaciya-grunti-ukra-ni-h-ohorona-106945.html
                               Бажаю успіхів!


    

Немає коментарів:

Дописати коментар