Дорогі батьки і діти!
Розпочинаємо ІІ тиждень нашого навчання під час карантину.Хочу подякувати вам, шановні батьки, що знаходите час і можливість допомагати своїм дітям виконувати завдання, перевіряти їх, давати слушні поради щодо виконання тих чи інших вправ. Ваша підтримка для дітей дуже важлива і необхідна. Адже всі ми працюємо не в звичній для нас обстановці.Таке випробовування випало на нашу долю вперше.Тому тримаймося, працюймо разом в онлайні, щоб не скучати - вивчаємо новий матеріал, повторюємо старий, тобто самостійно навчаймося. Вірю, у нас все буде добре! Дасть Бог, дуже скоро зустрінемось у своєму гарному класі і будемо працювати у звичній для нас обстановці.
Ваші завдання на понеділок 23 березня.
Математика
682. Накресли квадрат зі стороною 5 см та прямокутник зі сторонами 7 см і 3 см. Знайди периметр і площу цих фігур. Порівняй їх.
Українська мова
https://www.youtube.com/watch?v=AFtdwM4s3is
Щойно ви подивились пояснення до теми "Прислівник"
Запам'ятайте,що це незмінна частина мови.Прочитайте правило в підручнику і виконайте вправу в зошиті.
Образотворче мистецтво
Виконати малюнок на с. 42 альбому з образотворчого мистецтва. Навчитись малювати український рушничок.
Бажаю успіхів!
Розпочинаємо ІІ тиждень нашого навчання під час карантину.Хочу подякувати вам, шановні батьки, що знаходите час і можливість допомагати своїм дітям виконувати завдання, перевіряти їх, давати слушні поради щодо виконання тих чи інших вправ. Ваша підтримка для дітей дуже важлива і необхідна. Адже всі ми працюємо не в звичній для нас обстановці.Таке випробовування випало на нашу долю вперше.Тому тримаймося, працюймо разом в онлайні, щоб не скучати - вивчаємо новий матеріал, повторюємо старий, тобто самостійно навчаймося. Вірю, у нас все буде добре! Дасть Бог, дуже скоро зустрінемось у своєму гарному класі і будемо працювати у звичній для нас обстановці.
Ваші завдання на понеділок 23 березня.
Математика
ПЛОЩА
ПАЛЕТКА. ВИМІРЮВАННЯ ПЛОЩІ ПАЛЕТКОЮ
. Площу геометричної фігури можна визначити, наклавши на них прозору плівку, поділену на квадратні сантиметри, яку називають палеткою.
Полічивши, скільки квадратних одиниць (квадратиків) у фігурі, визначають площу фігури. За допомогою палетки можна знайти площу фігури
будь-якої форми.
678. Користуючись палеткою, знайди площу восьмикутника.
Виконуй дії покроково.
1. Наклади палетку на фігуру так, щоб вона покривала якомога більшу кількість цілих квадратів у фігурі.
2. Полічи цілі квадрати. Їх
3. Полічи половини квадратів. Їх –
4 половини утворюють 2 ці лих квадрата.
4. Додаю 5 + 2 =
Відповідь: площа восьмикутника
679. Виконай обчислення двома способами. Поясни.
(1 800 +305) ∙ 7 (4 213 -974) ∙ 6 (215 + 451) ∙ 700
(3 582 – 462) : 6 (216 + 351) : 3
680. Склади за таблицями задачі. Розв’яжи їх.
Ціна
|
Кількість
|
Вартість
|
Однакова
|
3 шт.
|
120 грн
|
6 шт.
|
?
|
Прямокутник
Довжина
|
Ширина
|
Площа
|
Однакова
|
5 дм
|
350 дм2
|
10 дм
|
?
|
Що схожого в задачах?
681. Як правило, площа фігури, виміряна палеткою, є приблизною. Знайди площі фігур за допомогою палетки.
Українська мова
https://www.youtube.com/watch?v=AFtdwM4s3is
Щойно ви подивились пояснення до теми "Прислівник"
Запам'ятайте,що це незмінна частина мови.Прочитайте правило в підручнику і виконайте вправу в зошиті.
Вправа 1
Вибери з дужок і правильно запиши прислівник в реченнях
(Повільно, спокійно) сходило сонце і світло (похмуро, щедро) осяяло землю, що прокидалася. По небу (легко, тяжко) пливли невеликі хмари. Старий ліс (глухо, таємниче) шумів. Могутні ялини і сосни стояли (мовчазно, величаво). Берізки (завзято, радісно) шелестіли листочками.
2) Підкресли прислівники разом з дієсловами, з якими вони пов’язані в реченні.
Літературне читання
Прочитай з підручника статтю про італійського письменника Джанні Родарі на с.151.Дай відповіді на запитання.
-Коли народився Джанні Родарі?
-Якою була його родина?
-Яка найвідоміша казка цього видатного італійця?
Уважно прочитай казку Джанні Родарі "Дорога,що нікуди не вела" в підручнику на с.151-153 і даймвідповіді на запитання тестів.
1.Куди вели 3 дороги?
А) 1-в ліс, 2-до
міста, 3-до моря;
Б)1-до міста, 2-нікуди, 3-в ліс;
В)1-до моря, 2-до міста, 3-нікуди.
Б)1-до міста, 2-нікуди, 3-в ліс;
В)1-до моря, 2-до міста, 3-нікуди.
2.Як прозвали Мартіно?
А)Дурна Голова;
Б)Вперта Голова;
В)Впертий Мартіно.
Б)Вперта Голова;
В)Впертий Мартіно.
3.Що було обабіч третьої дороги?
А)море; Б)місто;
В)живопліт.
4.Кого в тунелі зустрів Мартіно?
А)пса; Б)ведмедя;
В)вовка.
5.Що побачив Мартіно за гратами?
А)ліс; Б)палац;
В)свій дім.
6)Що привіз Мартіно для друзів?
А)батоги;
Б)подарунки; В)камінці.
Виконати малюнок на с. 42 альбому з образотворчого мистецтва. Навчитись малювати український рушничок.
Бажаю успіхів!
Немає коментарів:
Дописати коментар